Article about pastor who died trying to walk on water was inaccurate.

That’s what I get for not digging further.  My bad.  Took the article down and posting this to help fix it:

This story initially went viral in 2006 after WND, the Christian tabloid that cares little about the truth, posted about it. It’s been repeated in severalsources ever since. Needless to say, WND is not a credible source for anything.

Furthermore, I dare you to find evidence of what church Kabele led. Or pictures or video of the water-walking attempt (it was 2006; it’s not like that technology wasn’t available). Or, frankly, anything about the pastor outside of stories about how he supposedly died.

A search for the pastor’s name on the Daily Record‘s website also comes up empty.

Read More

SIMILAR ARTICLES

0